vytváření vlastních oběktů!!

19. ledna 2008 v 10:47 | zirafka.15 & Denis@
Potřebný program: SimPE - ke stažení zde:
http://www.sims.ambertation.de/en/download/realdownload

Pozn.: Aby vám SimPE správně pracovalo, potřebujete program .NET Framework 1.1- ZDE

Nainstalujte program SimPE
V nabídce Start-SimPE najděte program Wizards of SimPE a spusťe ho. ▼

Nyní se vám otevře startovní stránka programu SimPE, pokračujte dále stisknutím "tlačítka" Recolors. ▼

Teď se na obrazovce objeví přehled Maxisáckých předmětů, setříděných podle kategorií (označeno modře). Vyberte si, jakou kategorii chcete a po kliknutí na její ikonu se vám zobrazí všechny originální Maxisácké předměty té kategorie (označeno zeleně). Jeden si vyberte a jednou na něj klikněte, aby se vám označil (modře nebo šedě, záleží na tom, jaké máte PC). Potom pokračujte stisknutím tlačítka Next (označeno růžově). My zvolíme pro začátek něco jednoduchého, malý stolek. ▼

Nyní uvidíte všechny textury, které Maxis danému objektu přidělil. Vyberte si jednu, opět na ní klikněte a stiskněte (již několikrát zmiňované) tlačítko Next. ▼
Pozn.: Může se stát, že se vám místo tohoto kroku otevře zpráva, oznamující, že vámi vybraný objekt nemůže být přebarven. V tom případě vyberte jiný objekt.

Teď by se vám měla vybraná textura zobrazit poněkud větší. Opět na ní jednou klikněte a zvolte tlačítko EXPORT. ▼

Zobrazí se nové okno, kde vyberete,kam chcete svůj "projekt" uložit a jak ho pojmenujete (v našem případě se projekt jmenuje simpetutorial). Pokud nebudete nic měnit, uloží se vám do C:/Documents and settings/jméno/Dokumenty. Pokračujte stisknutím tlačítka Uložit. ▼

Nyní na chvíli opustíme program SimPE (minimalizujte ho, budeme ho ještě potřebovat) a podíváme se do Dokumentů, kde by měl být náš projekt uložený. Najděte si ho (je to soubor *.png) a otevřete v nějakém grafickém programu, třeba v PhotoShopu nebo PhotoFiltru, stačí ale i obyčejné windowsácké Malování. Obrázek si upravte podle vašich představ. ▼

Soubor uložte a vraťte se zpět do programu SimPE.
Je čas pro import textury do hry. Stiskněte tlačítko Import a najděte váš projekt. Import potvrďte kliknutím na tlačítko Otevřít. ▼

Obrázek se nám zaktualizuje a my pokračujeme tlačítkem Next.

A teď nám nezbývá než náš projekt pojmenovat a dokončit jeho tvorbu kliknutím na Finish. ▼

Program vám oznámí, že byl objekt uložen a tím naše práce končí. Můžete se na něj podívat ve hře, kde ho najdete v nabídce barev u vámi upravovaného objektu.A pokud se vám povedl, najděte si ho v C:/…/Dokumenty/EA Games/The Sims 2/Downloads a nabídněte ke stažení ;-)
Samozřejmě dají se vytvářet i úplně nové objekty. To se však nedá nazvat vytvářením, jako spíše modelováním. A k tomu už je zapotřebí umět pracovat s profesionálními 3d grafickými programi. Ale co, možná i na modelování vám jednou návod přineseme.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

pls klikni že si tu byl/a

klikám

Komentáře

1 lucika lucika | Web | 19. ledna 2008 v 19:06 | Reagovat

mě to nejde! áááááááááááááááá!

2 Ivana Ivana | Web | 23. ledna 2008 v 13:32 | Reagovat

no jo jenomže když to vytvoříš v tomhle tak to máš v té hře jen jednou ...ale když to vytvoříš v tom druhám SimPE tak je to tam napořád!!!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama